Абсолютно новий Nissan Qashqai: залишилось зовсім трохи



Завершуються останні приготування до випуску третього покоління міського кросовера Nissan Qashqai, який змінив обличчя європейського автомобільного ринку і породив безліч наслідувачів.



Прототипи абсолютно нової моделі долають випробувальні кілометри на європейських дорогах в передчутті, що цей міський кросовер знову виправдає очікування покупців, коли надійде в продаж в 2021 році.

Абсолютно новий Qashqai буде зміцнювати закладені в 2007 році позиції першопрохідника і еталона в сегменті середньорозмірних кросоверів в Європі. Нова модель Qashqai грунтується на застосуванні нової автомобільної платформи Alliance CMF-C, яка демонструє передові інженерні розробки, а також інноваційні технології.

З моменту появи нинішнього Qashqai на Європейському ринку в 2014 році було продано більше мільйона екземплярів цієї моделі.

"Новий Qashqai змінить те, що покупці можуть очікувати від сімейного автомобіля. Комфорт, вишуканість і технології будуть такими, як у автомобілів більш високого класу, а враження від водіння задовольнять як водіїв, так і пасажирів. Завдяки сміливій технології Nissane-POWER покупець буде полонений відчуттями, що виникають при використанні електричного силового агрегату, не турбуючись про запас ходу і необхідності підзарядки ", - сказав Джанлука де Фіччі (GianlucadeFicchy), Глава правління Nissan в Європі, Африці, Індії, Океанії і на Близькому Сході.

При розробці нової моделі компанія поставила на чолі кута мета створити автомобіль з елегантним дизайном, відмінною ергономікою, ефективної силовою установкою і високими їздовими характеристиками, які притаманні автомобілям з більш високих сегментів.

Новий Qashqai знову підніме планку в сегменті кросоверів, і покупці будуть насолоджуватися цими характерними властивостями.

Як і його попередники, дизайн нового Qashqai був розроблений командою центру Nissan Design Europe, розташованого в центральній частині Лондона (Великобританія), а проектуванням керував технічний центр Nissan Technical Center Europe, розташований в Кренфілде, Бедфордшир (Великобританія).

Автомобільна платформа CMF-C

Новий Qashqai - перша модель в Європі, яка використовує автомобільну платформу CMF-C, яка є сучасною конфігурацію автомобіля і його технологічну архітектуру.
Центральним елементом інженерної концепції було збереження нинішніх пропорцій Qashqai, які є оптимальними і ключовими елементами його успіху - це значить, що він комфортно переміщається по міських дорогах і зручно розміщується на автомобільних парковках, а також має відмінне внутрішній простір.

Що стосується конструкції, то при виготовленні кузова використовується більш легкий матеріал, а також передові методи штампування і зварювання, що забезпечують збільшення міцності, а також зниження ваги.

У конструкції нової моделі Qashqai збільшено на 50% використання надміцної сталі Nissan (Ultra High Strength Steel, UHSS). Матеріал UHSS забезпечує (без значного збільшення ваги) максимально можливу міцність на розрив конструкції кузова в місцях, де це необхідно, наприклад, елементів, що сприймають удар при зіткненні. Зазвичай, матеріали з більш високим межею міцності створюють проблеми при зварюванні або з'єднанні з іншими частинами конструкції. В кузові Qashqai було використано структурний склеювання для створення високоміцного армування і з'єднання в місцях кріплення A-, B- і C-стійок з дахом і панеллю статі.

Передні і задні двері, передні крила і капот тепер зроблені з алюмінію, що забезпечує зниження ваги на 21 кг у порівнянні з попередньою моделлю Qashqai.

Каркас нової платформи CMF-C був створений таким чином, щоб максимально поглинати енергію в зонах деформації, зменшуючи можливе навантаження, передану пасажирам у разі аварії.

Для клієнтів явну позитивну якість полягає в тому, що, завдяки передовим технологіям виробництва, кузов автомобіля став легше на 60 кг і жорсткіше на 41%, в порівнянні з попередньою моделлю. Це означає вишуканість, комфорт і відмінні реакції рульового управління, характерні для автомобілів більш високого класу, а також виняткову безпеку в разі аварії.

Нова конструкція підвіски і рульового управління

Новий Qashqai як і раніше буде приносити задоволення від водіння, спираючись на свою репутацію автомобіля, що забезпечує високоякісне і приємне водіння

Нова ходова Qashqai може похвалитися високою жорсткістю на кручення, характерною для автомобілів більш високого класу, завдяки чому забезпечується якісна і вселяє впевненість реакція рульового управління і більш надійні відчуття при русі по нерівній дорозі.

Завдяки автомобільної платформі CMF-C новий Qashqai має оновлені багатоважельніі підвіски McPherson спереду і ззаду. Нові підвіски краще поглинають удари і знижують дорожній шум, що забезпечує спокійну і тиху їзду на всіх типах дорожніх покриттів. Ключем до таких широких можливостей є зміна положення пружини і амортизатори. Це дозволяє їм працювати в оптимальному діапазоні ходу, максимізуючи ефективність контрольованої реакції на нерівності і удари на дорозі і мінімізуючи відскік, що забезпечує стійку, спокійну їзду.

Удосконалена задня підвіска забезпечує кращий в своєму сегменті баланс між комфортом їзди і динамічними характеристиками. Тепер вона кріпиться до підрамника за допомогою спеціальних втулок, які знижують дорожній шум і вібрації.

Система гідропідсилювача рульового управління була модернізована, в порівнянні з установленою на сучасній моделі Qashqai, і забезпечує поліпшену реакцію, краще відчуття в центральній частині діапазону рульового управління.

Девід Мосс (DavidMoss), старший віце-президент Nissan з досліджень і розробок в регіоні Африки, Близького Сходу, Індії, Європи та Океанії (AMIEO): "Наша команда інженерів провела

порівняльний аналіз легкових автомобілів і кросоверів C-сегмента. Проведені тисячі кілометрів випробувань на дорогах і випробувальних полігонах по всій Європі дозволили нам досягти того балансу їзди і керованості, яке ставить задоволення від водіння на чільне місце ".

Інновації для ефективності

Новий Qashqai пропонує клієнтам два варіанти силового агрегату - ефективний 1,3-літровий бензиновий двигун з м'якою гібридною технологією, а також інноваційний двигун Nissan e-POWER, який забезпечить водієві Qashqai приємне відчуття водіння електромобілем з енергійним лінійним прискоренням, але без занепокоєння про обмеженості запасу ходу і зарядки.

Новий 1,3-літровий бензиновий двигун буде доступний з двома варіантами потужності, причому обидва поєднують в собі характеристики прийомистості з ощадливістю і низьким рівнем викидів. [Повна технічна інформація і характеристики цього силового агрегату будуть опубліковані ближче до його випуску на ринок.]

Для оптимізації ефективності нового Qashqai інженери оснастили автомобіль пласкою підлогою, який забезпечує максимально плавний потік повітря під автомобілем, а також активної заслінкою решітки радіатора, яка залишається закритою для забезпечення плавного обтікання повітрям передньої частини автомобіля. Заслінка відкривається тільки, коли необхідно охолодити двигун, дозволяючи додатковому повітрю надходити в радіатори для охолодження.

Дизайн передньої частини автомобіля також створює повітряний екран, який направляє повітряний потік, щоб зменшити опір, створюваного передніми колесами.

1,3-літровий бензиновий двигун був ретельно оновлений і тепер містить м'яку гібридну систему. Електросистема потужністю 12В складається з окремої встановленої під підлогою літієвої батареї і генератора з ремінним приводом для акумулювання енергії гальмування. Це дозволяє системам двигуна працювати на зібраної енергії, збільшуючи тривалість експлуатації автомобіля з частими зупинками, що знижує загальні викиди CO2 двигуном. Крім того, це дозволяє рухатися накатом, а також зберігає крутний момент при прискоренні.

Система e-POWER

Новий варіант Qashqai уособлює кращі риси інноваційного характеру компанії Nissan - то, що ми називаємо Nissan Intelligent Mobility. Він принесе в Європу перше впровадження інноваційної трансмісії Nissan e-POWER. Унікальна інновація Nissan, система e-POWER, пропонує повнопривідну трансмісію, яка роздає крутний момент на колеса від електродвигуна. Система e-POWER складається з акумуляторної батареї високої потужності і силового агрегату, який об'єднує бензиновий двигун, електрогенератор, інвертор і електромотор. У звичайних гібридних системах колеса приводяться в рух електромотором і бензиновим двигуном. Однак в системі e-POWER бензиновий двигун не пов'язаний з колесами; він тільки заряджає акумулятор. І на відміну від повноцінного електромобіля, джерелом енергії тут є двигун, а не просто акумулятор. [Повна технічна інформація і характеристики установки e-POWER будуть представлені ближче до її випуску на ринок.]

Ключова відмінність від інших звичайних гібридних систем полягає в тому, що електродвигун такого розмір, який зазвичай зустрічається в електромобілі, і миттєво реагує на прискорення, що так популярно серед покупців електромобілів. Генератор з приводом від двигуна підтримує заряд акумулятора, а також може подавати електрику безпосередньо на двигун для забезпечення додаткової потужності. Двигун був ретельно відрегульований, що дозволяє звести до мінімуму шум і забезпечити природне відчуття зчеплення при різкому прискоренні.

Клієнтам сподобається система e-POWER, оскільки вона подарує особливе відчуття миттєвого і лінійного прискорення, забезпечуючи задоволення від водіння, і дозволить не турбуватися про запас ходу. Це ідеальний перехід до водіння

"Вдосконалені і ефективні варіанти силового агрегату відображають інноваційний дух Nissan - в першу чергу, це система e-POWER. Вона забезпечує всі переваги силового агрегату електромобіля без компромісів. Коли ми говоримо про NissanIntelligentMobility, e-POWER є чудовим прикладом", - сказав Девід Мосс .

Оновлена ​​система допомоги водієві ProPILOT

Новий Qashqai буде оснащений системою допомоги водієві ProPILOT наступного покоління, що забезпечує більшу підтримку водієві в більш широкому діапазоні ситуацій, що виникають. Ця система, що отримала назву ProPILOT з Navi-link, була розроблена з метою зниження стомлюваності і стресу під час водіння, і при цьому вона інтуїтивно дуже зрозуміла у використанні.

Система ProPILOT з Navi-link може розганяти й гальмувати автомобіль в межах смуги руху на шосе. Система може розганяти автомобіль до крейсерського режиму із заданою швидкістю і гальмувати його до 0 км / год в умовах інтенсивного руху з частими зупинками.

Система рульового управління і відеокамера постійно оновлюють положення автомобіля, допомагає йому залишатися в центрі смуги руху, зберігаючи при цьому задану швидкість, але з можливістю адаптації та підтримки безпечної відстані до попереду автомобіля, що рухається.

На абсолютно новому Nissan Qashqai оновлена ​​система може тепер адаптувати швидкість автомобіля відповідно до додаткових зовнішніми обставинами: так, коли автомобіль перетинає зону з більш низьким обмеженням швидкості руху на шосе, вона може сповільнити Qashqai до відповідної швидкості завдяки камері, яка прочитує дорожні знаки, а також враховує дані навігаційної системи про обмеження швидкості, що звільняє водія від необхідності регулювати вручну задану швидкість круїз-контролю.

Система також може отримувати дані від навігаційної системи і регулювати швидкість при наближенні до поворотів або з'їздів з меншим радіусом, а також знизить швидкість при наближенні до кільцевої розв'язки.

Крім того, ProPILOT з Navi-link може тепер зв'язуватися з локаторами сліпих зон Qashqai, допомагаючи втрутитися в корекцію рульового управління, щоб запобігти маневр по зміні смуги руху, якщо в сліпій зоні знаходиться автомобіль.

Інші оновлення системи ProPILOT включають попередження про загрозу зіткнення з об'єктами збоку. Ця функція буде особливо корисна при виїзді / в'їзді з паркомісця на парковці супермаркетів, де погана оглядовість через велику кількість автомобілів. Новий Qashqai також може втручатися в управління, запобігаючи зіткнення під час руху заднім ходом, завдяки оновленню існуючої системи попередження про виявлення рухомих об'єктів (MovingObjectDetection), застосовуючи гальма для зупинки автомобіля, якщо поблизу виявляється рухоме перешкода.

"ProPILOT - одна з наших найпопулярніших інновацій в нинішній моделі Qashqai. Клієнтам подобається, як система допомагає водієві зберігати плавне і безпечне водіння, особливо в умовах жвавого дорожнього руху, вночі або в погану погоду. Ми раді посилити це відчуття комфорту і впевненості завдяки чудовим Для розширення функціональних можливостей системи ProPILOT з Navi-link на наступному Qashqai ", - сказав Марко Фіораванті (MarcoFioravanti), віце-президент з планування продукції компанії Nissan Europe.

Інтелектуальні світлодіодні фари

З моменту запуску в 2014 році нинішній версії Qashqai, моделі в високих комплектаціях оснащувалися світлодіодними фарами, причому в автомобілях версії Tekna такі фари можуть повертатися під певним кутом, щоб залишатися спрямованими на дорогу відповідно до поворотом рульового колеса, і висвітлювати її з винятковою чіткістю.

Для нового Qashqai інженери Nissan розробили передову систему фар, яка адаптує форму променя в залежності від дорожніх умов і інших учасників дорожнього руху. Луч розділений на 12 окремих елементів, які вибірково відключаються при виявленні зустрічного транспортного засобу. Завдяки цьому нововведенню фари можуть випромінювати більше яскравий промінь далі і ширше, але його форма ефективно змінюється, тому зустрічні учасники дорожнього руху не будуть засліплені.

"Відправною точкою при проектуванні і розробці абсолютно нового Qashqai був глибокий аналіз відносин, які у нас були з усіма нашими покупцями Qashqai за останні 13 років. Це дозволило нам зрозуміти їх потреби і, зокрема, те, що вони цінують в кросовері, який вони використовують і на який покладаються щодня ", - сказав Марко Фіораванті.

Qashqai: піонер кросоверів

У 2007 році, коли був представлений Qashqai, на дорогах не було нічого подібного. В автомобілі посадочне місце водія було трохи піднесено, що дозволяло краще бачити дорогу, але загальні габарити автомобіля були такими ж, як і у його колег - хетчбеків C-сегмента. Його варіанти з бензиновим і дизельним двигунами були економними і ефективними, але існувала також повнопривідна версія для тих клієнтів, яким потрібно додаткове тягове зусилля в складних умовах. Таким чином, був запропонований чудовий баланс між компактними розмірами хетчбека і поліпшеним оглядом і повним приводом кросовера.

Спочатку прогнозування продажів нового автомобіля, у якого не було прямих конкурентів, було складним завданням. В цілому, очікування від продажів в Європі тоді склали близько 100 000 одиниць в рік.

Оцінки не відповідали дійсності. Протягом декількох місяців для задоволення попиту була введена додаткова зміна на заводі Nissan в Сандерленді, Великобританія.

Обсяги продажів Nissan Qashqai продовжували зростати з року в рік - і його привабливість для покупців розширилася, коли в 2008 році була випущена модель другого покоління Qashqai + 2, де був доданий (завдяки більш довгій колісній базі) складаний третій ряд сидінь в більшому багажнику.

У 2010 році була проведена масштабна модернізація моделі, в ході якої був поліпшений зовнішній вигляд. До моменту заміни Qashqai в 2014 році моделлю другого покоління, 17 прямих конкурентів пішли за Nissan і випустили на ринок свої власні кросовери.

Незважаючи на появу багатьох європейських конкурентів, моделі Qashqai першого покоління продавалися в середньому більше 200 000 одиниць в рік. У 2014 році поступив в продаж в Європі Qashqai другого покоління з більш яскравим дизайном і більш ефективними двигунами, що володіє більш досконалими і більш зручними технологіями.

На сьогоднішній день в Європі продано більше 3 мільйонів автомобілів Qashqai, а в світі - понад 5 мільйонів.

В даний час налічується 26 прямих конкурентів нинішнього Qashqai. Якщо Qashqai був піонером цього форм-фактора, то тепер це окремий сегмент - сегмент, який продовжує рости щорічно. Коли новий Qashqai з'явиться в 2021 році, він знову підніме планку і встановить стандарт в сегменті завдяки своєму вражаючому дизайну, комфорту, вишуканості, ефективності та зручним технологіям.

"Nissan - перший бренд, який випустив на ринок третє покоління свого міського кросовера. Завдяки неперевершеному досвіду, знань і відносин з клієнтами, які у нас склалися з моменту появи першого Qashqai, Nissan знаходиться в унікальному становищі, що дозволяє зміцнити абсолютно новим Qashqaiнаш статус улюбленого кросовера Європи. Завдяки елегантному дизайну, інноваційним і корисним технологіям він підвищить якість водіння і частку участі наших клієнтів, пропонуючи при цьому виняткову ефективність ", - сказав Марко Фіораванті.