Nissan створює новий бізнес підрозділ AMIEO для прискорення трансформації бізнесу.

Компанія Nissan оголосила про реорганізацію своїх глобальних бізнес підрозділів для прискорення реалізації глобального плану трансформації Nissan NEXT.



У глобальному масштабі сім географічних регіонів стануть чотирма: Японія і АСЕАН, Америка, Китай і новий регіон AMIEO, що складається з Африки, Близького Сходу, Індії, Європи та Океанії.

AMEIO охоплюватиме понад 140 ринків з населенням близько 3,8 мільярда чоловік, пропонуючи 45 моделей Nissan, починаючи від культового позашляховика Nissan Patrol до повністю електричного Nissan LEAF. Освіта нового регіону дозволить швидше приймати рішення і створити більш гнучку робочу модель для ряду ринків, де Nissan електрифікує свій модельний ряд.

Джанлука де Фіччі, який в даний час є головою Nissan Europe, буде головою нового регіону. Гійом Картьє, в даний час голова регіону AMI, стане президентом AMI і віце-головою нового регіону і буде відповідати за маркетинг і продажі.
Регіональна і управлінська група регіону AMIEO вступить в силу з 1 жовтня.

«Ця реорганізація і переорієнтація допоможуть нам стати більш конкурентоспроможними, підвищити якість і швидкість наших операцій, а також дозволить нам більш послідовно і швидше впроваджувати новітні технології в наші автомобілі для наших клієнтів», - сказав Де Фіччі.

«Збільшення масштабу нового регіону дозволить краще пристосувати бізнес до вирішення проблем, з якими ми стикаємося в автомобільній промисловості. Це дозволить поліпшити нашу роботу і підвищити ефективність по всьому світу для забезпечення успіху нашого бізнесу в майбутньому ».

З 1 жовтня управління виробництвом, дослідженнями і розробками, плануванням, адмініструванням і фінансами буде охоплювати Європу, Африку, Близький Схід, Індію та Океанію, а відділи продажів і маркетингу будуть як і раніше зосереджені на конкретних географічних регіонах для забезпечення збереження продуктів і послуг Nissan.

«За допомогою Nissan NEXT ми перетворюємо компанію в більш гнучку і орієнтовану на прибуток організацію. Як завжди, наші люди будуть рушійною силою нашого майбутнього успіху, і я з нетерпінням чекаю можливості зібрати разом таку різноманітну і талановиту групу співробітників», - додав Картьє.

«Розширення масштабів регіональної організації допоможе нам прискорити впровадження інновацій в наших автомобілях для наших клієнтів в новому регіоні і використовувати наші сильні сторони в різних сегментах для підвищення ефективності бізнесу».

До складу вищого керівництва регіону AMIEO також увійдуть:
- Кевін Фіцпатрік, старший віце-президент з виробництва і управління ланцюгами поставок
- Девід Мосс, старший віце-президент з досліджень і розробок
- Джордж Леондіс, старший віце-президент з адміністративних та фінансових питань
- Франсуа Байї, старший віце-президент, директор з планування
- Джорді Вілла, віце-президент підрозділу з маркетингу та продажу, Європа
- Джоні Пайва, віце-президент підрозділу з маркетингу та продажу, Африка, Близький Схід, Індія і Океанія

AMIEO - ФАКТИ І ЦИФРИ

Географічний охоплення: Африка, Близький Схід, Індія, Європа і Океанія, що охоплює понад 140 ринків
Населення: близько 3,8 мільярда чоловік
29 мільйонів автомобілів продано в регіоні в 2019 році, що становить понад 30% світових продажів автомобілів.
820 000 проданих Nissan, Datsun і Infiniti в 2019 році
Заводи на 3 континентах
Ключові моделі Nissan: Qashqai, Navara, Patrol і LEAF